4

jag finner inte tid att sitta vid datorn att skriva. jag har alltid mycket att göra när jag är hemma eller så orkar jag bara inte. igår var det utgång och det slutade inte lyckat eftersom jag inte kom in, eftersom jag bara var 18 och inte 19. men förfesten var rolig som den oftast är!

idag vaknade jag upp hos pappa men åkte senare upp till mamma på påskmiddag! ska försöka bli bättre med bilder men tänker inte lov något. har på mig min nya kjol från milano idag, ska försöka ta kort på den i alla fall.

alla bilder från milano finns på facebook, kolla där istället. orkar inte lägga upp alla! nu är det cougar town och sen gossip. puss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0