20

gick upp tidigt för morgonträningen imorse, en jobbig sådan. men när det är ungefär 10 minuter kvar vrickar jag foten. det gjorde fruktansvärt ont! men jag brukar vricka till min ena fot någon gång då och då. den är klen. men fick hoppa över eftermiddagsträningen och förhoppningsvis går det bra att träna imorgon. får väl bara tejpa den då brukar det funka.

sen var det skola, bara en lektion så slutade tio i elva. mycket skönt. efter det gick jag i centrum för att kolla på lite klänningar till studenten, man ska tydligen ha två. men hittade ingen. det löser sig! jag och sanna får kolla lite i storstaden när hon kommer ner.

har bara suttit framför tvn och läst sen jag kom hem. puss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0