forrest gump

sitter framför tvn med mamma ikväll. har kollat på forrest gump, man blir sådär halvt imponerad när han springer i tre år och två månader och bla bla. tänk om man tyckte om att springa så pass mycket!! men vi ska väl snart bege oss mot sängen.

måste bara säga att zlatan är ingen gud. frågan är hur bra var han under matchen? inte så vidare tycker jag. han var ju nästan tvungen att göra det dära målet för annars hade det varit pinsamt. han är ju bara bra när han har bra (bättre) medspelare, klart som fan. whatever, massa creed till honom för att han tog sverige en chans närmare vm!

föresten så kommer jag förmodligen spendera massa helger i borlänge framöver, det var ett tag sedan (under skolgången). nästa helg blir det skånska (helgen som kommer), helgen efter det blir det borlänge för att förmodligen fira och helgen efter det blir det också borlänge för då är serien här. mycket tycker jag, två helger efter varandra. men det ser jag framemot!!

ska kolla på världens brott nu!


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0