företagsekonomi b

blev en snabbuppdatering imorse. blev stressad så skrev ihop något. missade kanske lite saker men hoppas ni förstod. jag åkte hem till stockholm idag för jag började inte fören klockan ett idag, då fick jag ju en halv dag längre i borlänge. skönt, det blir faktiskt mycket längre helg i borlänge då.

skolan var seg, vi hade ju bara företagsekonomi b för vi skulle ha det så vi slipper sista lektionen på onsdag. vi höll på till nästan fyra, sen tyckte våran lärare att vi såg trötta ut. nu har jag bara legat hemma och kollat på tv, gossip girl och grey's! ska snart äta lite sen ska jag gå till centrum och kolla på parfym, ska köpa en ny. ska börja kika lite och se ifall jag fastnar för någon ny. har redan en favorit men ja.

kom på att centrum stänger sju redan, dags att röra sig! puss


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0