duktiga amanda!!



jag känner mig duktig just nu. jag har städat, tvättat, diskat och pluggat! har gjort klart två läxor tills nästa vecka, hur skönt som helst. ska snart börja skriva om en nyhet som har hänt i världen som jag ska berätta om för hela klassen. sen ska jag läsa min bok som ska vara utläst nästa vecka, ska försöka bli klar så jag slipper den nästa vecka också! för då kan jag bara plugga på provet nästa vecka. jag brukar alltid var seg med saker men nu fick jag igång det och lika bra att försätta då, känns bra!!

nu ska jag springa ner till tvättstugan och hämta sista tvätten i torkskåpet! ♥


säg vad du vill
Postat av: Anonym

Duktig du är älskling<3 bara 5 dagar kvar nu, längtar du? kram Mamma

2009-09-17 @ 22:23:21

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0