5


bra sverige och här har vi snyggingen elmander!

jag åkte som sagt till borlänge igår. som tur var åkte fribban och robin på tåget så tiden gick lite fortare! jag och fribban pratade om förr i tiden, saknar den tiden. sjuan till nian! vi planerade också för att bowla på kvällen men det blev inget för det var full bokat. jag tillbringade istället kvällen med familjen, massa mys med elsa. vi låg på golvet tillsammans och kollade på teletubbies. hon är kär i det programmet. mycket mysigt som sagt, gud vad jag älskar den flickan. hon får en alltid glad oavsett! ♥

idag vaknade jag tidigt, jag är ju van att gå upp tidigt så. jag var med familjen idag bara, sen var vi förbi elgiganten och kollade på födelsedagspresent åt mig! wiho!! sedan vid fyra åkte jag till samling, dags för fotbollsmatch. gick helt ok, vi vann med fyra-tre och jag gjorde två mål och en assist. lite tur ska man ha!!

nu sitter jag hos mamma, vi har ätit och kollat på sverige matchen. helt sjukt att i nittiotre.nollåtta får dom in två-ett som var behövligt. (övertiden var bara treminuter så där hade dom tur). skulle egentligen kunna sitta här och snacka om hur dåligt zlatan var under matchen, men eftersom han blev matchens hjälte när han gjorde sista målet så kan jag ju inte det. så va fan, fan vad jag älskar dig zlatan!!! så jävla goood!!!

btw, jag gjorde illa mig under matchen tror jag. har i alla fall jätte ont i rygg/svanskota/ljumskar. vet några som inte blir så glad över detta men förhoppningsvis försvinner det tills imorgon. hoppas!


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0