4

arton dagar kvar, tiden springer ifrån mig. haha? jag har precis kommit hem från skolan, dagen började med träning som vanligt och sedan hade vi UF och matte. sedan har vi diskuterat studenten, flak och skiva. vi ska vara värst med allting såklart!! största flaket, bästa ljudanläggning och bästa skivan!!  mera tänker jag inte säga men det blir en del pengar att lägga ut men whatever det händer bara en gång i livet. längtar, det är ju inte så långt kvar nu. eller?

ska snart börja packa det sista, ska snart bege mig mot tåget för att åka till borlänge. ska bli en mysig helg, ta det lugnt bara. eller ska nog i försig spela fotbollsmatch men förutom det. blir nog inte så mycket uppdatering under helgen eftersom det inte är min första prioritet när jag är hemma. massa mys med familjen istället!!

puss


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0