30

idag har det varit skolan, sen har jag gjort något mera. nu blir ni nyfikna nu? jag gillar den. men det gör ont. haha. har tränat idag också, ett gym och ett badminton pass.

efter eftermiddagsträningen drog jag och jenny på bio, på förhandsvisning av filmen "julia&julie". filmen var bättre än förväntat! men var lite utdragen, lång. hela två timmar.

blir en kortfattad av allting jag gjort idag. för jag är trött och måste kolla på grey's! äntligen har det börjat igen. i like.


när jag var påväg hem från bion, såg jag någon! vem kan det vara? (var tvungen att skriva svenska killen eftersom han tyvärr inte är på samma nivå som rob)


säg vad du vill
Postat av: sanna

vad har du gjort? piercat dig?

2009-09-30 @ 22:08:00
URL: http://sanniezannie.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0