28

förlåt för extremt dålig uppdatering. men ni vet hur det är!

igår var jag på s2 med sanna och malin, mycket roligt. men jag fick malins armbåge på läppen vilket resulterade fälskläpp sedan ramlade jag på cykeln på vägen hem vilket blev blåmärken och skrapsår. det är inte lätt ibland! vi hade i alla fall kul.

igår kollade jag, mamma och håkan på bragematch. det skulle vara serie final och brage vann matchen, mycket bra. det var det som hände under dagen, på förmiddagen mös jag med syster och resten av familjen. när jag var på väg hem kom jag på att jag inte gjort religion läxan, vilket resulterade att jag satt till klockan 02.00 och gjorde den, därför inget blogg igår kväll. jag är inte klar och den ska vara klar nu! men snart, bara källorna kvar.
idag har det varit skola, vi hade håltimme på två timmar idag och då gick vi förbi banken och bestämde möte med dom angående vårat UF företag. Eftersom det gick fort bestämde vi oss för att gå förbi tatueringstudion, tänkte kolla på text stil och sånt. Sedan tänkte jag höra när dom hade tid om det var lång vänte tid och då hade dom tid redan imorgon, och såklart bangar jag inte! Så imorgon gäller det, börjar bli lite nervös.


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0