24

imorse vaknade jag av ett sms jag fick av jenny klockan nio. då var det dags att skynda sig! jag mådde inte sådär jätte bra imorse, huvudvärk. men den gick över rätt fort ändå.

jag har inte druckit på två månader, ta det som ni vill. länge sedan eller inte, bestäm du. (nu menar jag druckit mycket så jag varit berusad) i alla fall jag vet inte ens om det är värt att dricka och må så dåligt på morgonen, jag hatar det. så säger man alltid. men fan vad jag hatar dagen efter.

idag har jag varit i centrum och köpt en present till en viss person! sedan har jag varit ute och sprungit, de behövdes eftersom det inte blev mycket träning imorse. haha! sedan sprang jag förbi banken, nu när man är arton får man ju skaffa en sån grej så man kan betala saker över internet. perfekt! har precis skrivit klart en läxa så nu ska jag mysa framför idol och inte göra något. packning får bli imorgon i think.

with love klack


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0