16

idag fyller som sagt pappa år, grattis på honom ännu en gång. jag vaknade upp imorse och var pigg, men när jag kom hem så var jag helt död. ingen kraft eller ork att göra något, kände att jag verkligen behövde en sovstund om jag skulle orka med hela kvällen. så nu har jag vaknat upp efter min sovstund! jag är fortfarande trött men blir nog bättre snart. har träningsvärk i hela kroppen, vi körde hård avslutning i tisdags och det känns nu kan jag lova.

men som sagt så gymade jag imorse, sedan har det varit en kort skoldag och sedan badminton träning igen. vi har hunnit med att tagit kort med RIG badminton i skolan! ska strax göra lite mat, kanske får lite mera energi då? skulle behöva läsa ur min svenska bok, tydligen så ska vi ha läst massa tills imorgon. åhåh! så behöver verkligne all energi jag kan få. ska laga mat nu. love klack


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0