1

shit, att det är september redan. det är helt sjukt, vad tiden går fort. det är bara tre ynka veckor kvar tills jag blir arton år, det är också helt sjukt. allting går så fort. man måste verkligen ta vara på tiden! haha. men som sagt det är verkligen höst nu. jag tycker inte om det, sommaren gick alldeles för fort.. kom tillbaka sommaren!

idag startade dagen med träning, (jag var oerhört pigg, konstigt nog) den var sjukt jobbig. sedan var det dags för skolan, vi hade två lektioner sedan var det dags för andra träning denna dag och det var så mycket jobbigare än den på morgonen. sedan var det bara att fara till skolan igen och ha en lektion, vilket var rätt onödigt men jag sköter skolan i alla fall.

nu är jag äntligen hemma och jag är slut i kroppen och huvudet! sitter och glor på grey's, efter det ska jag fixa mat, det blir lax idag! Efter det blir de true blood. älskar den serien även om den är för lik twilight sagorna, kanske därför jag älskar den? men ibland blir jag irriterad hur mycket twilight har snott av dom men whatever det kommer alltid vara så med allt. någon mera som kollar på den serien? vad tycker ni? för mycket twilight?

om ni missat programmet true blood så kan ni kolla på första avsnittet här. andra avsnittet är på onsdag klockan tjugotvå på ettan annars kan ni ju bara fortsätta kolla det på sidan jag visade, det kommer upp nya avsnitt varje gång det gått ett avsnitt på tv.


säg vad du vill
Postat av: Sanna

ja tydligen så har hon knappt tid att säga hejdå på morgonen och på eftermiddagen vill hon inte hem :P

2009-09-01 @ 19:15:20
URL: http://sanniezannie.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0