sveriges tröttaste hjärna

känns som jag är sveriges tröttaste människa. jag är helt slut i huvudet. jag orkar inte tänka, allt blir bara fel. igår så pluggade jag fyra-fem timmar till provet idag och sedan hade jag ett långt prov idag på två timmar ungefär. sedan tänkte jag att jag skulle hem och plugga några timmar matte. och nu har jag suttit här men det går inte, det går inte. min hjärna har slutat funka, förstår inte hur folk kan sitta och plugga hur länge som helst? så här länge orkade min hjärna. nu måste jag krypa ner i sängen och mysa framför tvn, för mera orkar jag inte mera.

natti ♥


säg vad du vill
Postat av: sanna

jag skojar inte! hoppas att det funkar bara så ska vi fan visa dom!

2009-10-06 @ 19:00:44
URL: http://sanniezannie.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0