nu är jag trött

när jag skrev förra gången började jag direkt plugga och satt med pluggandet ända fram till halv fyra, hade nästan hunnit gått igenom alla uppgifter i boken då. men gjorde klart resten senare. förstår inte vad som hände? jag brukar alltid störas av datorn men inte idag, det gick mycket bra att plugga.

klockan fyra till sju hade jag tvättid, behövdes verkligen. hade hur mycket tvätt som helst! inte tvättat på länge. under tvättiden så städade jag hela lägenheten, har dammsugit och tvättat golvt och dammat av vissa saker. jag är ännu inte klar men jag var trött så orkade inte torka av alla hyllor och sånt som jag borde. men det får jag fixa imorgon! jag förstår inte hur saker kan bli så lortigt direkt, man måste storstäda varje vecka nästan, kanske överdrivet men man borde kanske det.

jag ska sova snart, kanske borde plugga lite mera men har ingen ork. känns som jag kan allt men sedan glömmer man bort, men har prov i företagsekonomi b och om man bara tänker så går det att lösa. fast under provet får jag väl hjärnsläpp också. vill mysa framför tvn med en film nu, skulle vara mysigt och skönt eftersom jag varit i full gång hela dagen.

klack


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0