my day


nu är jag i kvarnberget hos mamma. älskar att vara här, bara sitta vid datorn och framför tvn. precis det jag behöver just nu. känner mig trött och sliten, jag behöver vila.

ska inom kort lägga upp massa bilder från finland, de finns på facebook. men ska försöka när jag får ork.

idag har jag och mikaela myst. vi mötes upp på kupolen, där jag hittade ett par snygga stövlar. sedan åkte vi hem till henne, där jag kollade i hennes skolkatalog och kikade på datorn. snackade lite skit också, fanns lite att berätta eftersom vi inte setts på ett tag. sedan käkade vi och drog på träningen!

ska kolla lite på mammas hår nu, puss!


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0