13

idag började dagen med badminton, jag försov mig eller jag ställde klockan på halv åtta fast jag egentligen skulle ställa den på halv sju. men jag skyndade mig och blev tjugofem minuter sen bara! bättre sent än aldrig. träningen gick sådär, hade ont i halsen.

sedan var det dags för skola, två lektioner. vi hade som sagt chill dag, vi har även hunnit prata lite mera med vårann leverantör och snart ska vi beställa. men jäklar vad pengar tull, frakt och moms kostar. det känns bra! vår hemsida börjar bli riktigt bra nu och tycker ni borde ta och kika in där, http://www.moonballoon.se.

efter skolan var det dags för träning igen, denna gick bättre men ändå inte bra. nu är jag hemma och har försökt att skriva mitt cv, det går segt. men tur att alla är snälla mot mig och försöker hjälpa mig i alla fall! nu ska jag kolla på desperate housewifes, sedan ska jag försöka plugga lite samhällskunskap. det om något går extremt segt, det är inget för mig. nej nu har det börjat, puss klack


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0