11

ska berätta om min helg nu. har blivit sådär med uppdatering men nu kommer det!!

i lördags så tog jag en löp runda på maskinen vi har hemma hos pappa, kändes att det behövdes eftersom det inte blev någon träning i fredags pga av företagsmässan. sedan passade jag elsa under dagen och bara tog det lugnt framför tvn medan pappa och ulrika fixade ute i trädgården, det skulle göra klart det sista inför vintern. visst låter det hemskt? snart är vintern här, det omtycks inte.

på kvällen var det ju sverige match. jag syster och kristofer såg den, vi laddade upp med pizza och ostbågar!! vi satsade även på matchen men ingen av oss lyckades satsa på rätt. tycker lite synd om sverige eftersom dom hade så många chanser, dom borde fått vunnit. men eftersom det är sverige vi pratar om har vi ingen tur och får inte in några mål som alltid. även tvungen att ge creed till zlatan som gjorde en bra match, förmodligen första gången jag tycker han gör en bra match i sverigetröjan och erkänner det. jag och zlatan har inte fått den dära connetionen som alla andra verkar ha, jag tycker bara att han är överskattad!! men igår så var han duktig.

på söndag, eller rättare sagt idag. så hände inte mycket, vi har försökt fixa med datorn som jag har virus på. sen har jag myst med elsa och så. har också hunnit med att se en brage match, nu är dom klara för att kvala till superettan. mycket kul!!

nu är jag nere i stockholm och det är fruktansvärt kallt och dåligt väder. funtar på att sova snart, börjar bli dags för det. det svider i ögonen för jag är så trött. nu ska jag göra mig klar! puss

föresten så har jag drömt konstiga drömmar i helgen, har bland annat drömt att jag och malin träffade på chad michael murray och jag svimmade för han var så snygg. jag har även drömt att det kom en femte bok på twilight sagan, och den var hur tjock som helst och jag var helt fast. ibland önskar jag att drömmarna gick i uppfyllelse!


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0