09


jag älskar dig lillasyster!

företagsmässa i täbypark hotell var det idag! var jätte roligt, så himla spännande och blev taggad inför vårat UF företag. det kommer nog bli jätte bra! och nu har vi skapat flera kontakter och fått massa ideér. känns bra alltså! jag har även lärt mig att presentera våran produkt inför folk, jag tycker egentligen inte om att hoppa på folk och snacka om våran produkt. men det blev bättre till slut eller vad tycker ni tjejer? jag hatar det men jag är så väl tvungen!

eftersom företagsmässan slutade redan vid tolv så tog jag ett tidigare tåg hem till borlänge, åkte redan kvart i två. var alltså hemma i borlänge runt fyra tiden! skönt, helgen blev lite längre på så vis. mamma hämtade upp mig vid tågstationen och vi åkte och tog en fika, jag bjöd!! haha. mamma hade glömt plånboken hemma, men det kändes bra. kände mig lite vuxnare där ett tag, en vuxen poäng där kanske?!

efter det skjusade hon hem mig till pappa och jag myste med lillasyster, hon är så härlig. läste nog runt sju böcker för henne! sedan har vi tagit massa kort med webcamen på datorn, jätte söta kort. (ett av dom är högst upp i inlägget)

vi käkade tacos och sedan åkte jag till bion för att se flickan som lekte med elden . jag maja och malin hade bestämt oss för att gå och se den! den var riktigt bra, verkligen se värd. men den var läskig också, jag och läskiga filmer går inte riktigt ihop.

nu sitter jag här och funderar på att sova men vill ändå förklara en sak först! min tatuering, ni vet, så länge vi båda andas? nu tror säkert alla att jag gjort den för edward eller robert för att jag tycker han extremt snygg och ni tänker vad patetisk nog att göra en tatuering bara på grund av en kille som inte finns och inget som betyder mera. så jag har tänkt att förklara lite kort vad den betyder för mig! den har inget som helst att göra med edward eller robert, ingen tanke är riktad mot honom när jag gjorde den, för det vore ju halvt desperat eller?

citat kommer från boken, så länge vi båda andas, såklart men jag känner ändå inte att den handlar om boken, ni kanske inte förstår och jag vet inte om jag bryr mig egentligen men ska försöka förklara i alla fall. för mig reprensterar den kärlek och hur mycket kärlek betyder och vad kärlek handlar om, alltså om kärlek.. kärlek till allt, kärlek till mina underbara vänner, till min familj till alla som betyder någonting för mig. och allt handlar om att man ska älska varandra så länge man andas eller så länge vi båda andas! boken förklara kärlek så bra, just därför. för kärlek är det bästa vi har!

tack för mig och hoppas ni förstår! klack


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0