jag mår bättre!!

jag har tryckt i mig en liter apelsin jucie som min tränare bad mig, kanske det hjälpte? men jag har nog fortfarande lite feber och huvudetvärker, men det går nog över till imorgon bitti.

jag har tvättat, städat och diskat ikväll. jag var tvungen eftersom det var så sjukt smutsigt här hemma, nu är det jätte fint! när jag skakade täcket i fönstret råkade jag har ner en sak som flög in i en buske och det var svårt att ta ut den så det får fixas imorgon. jag är trött nu och ska göra mig klar för sängen! puss


säg vad du vill
Postat av: sanna

ja verkligen :D ha det super i england nu :)

2009-11-18 @ 15:55:08
URL: http://sanniezannie.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0