16



idag så har jag varit i skolan, varit en chill dag förutom provet som skrevs. det gick helt ok, borde inte säga något innan jag får resultatet. jag har även spelat fotboll idag, man spelade klassvis mot varandra, och VI VANN! vi var grymma. som pris fick vi en snygga keps(den på bilden ovan), de stod åva mästare, det är inte alls som är. haha! men såklart fick jag en spark på benet och det gör riktigt ont, de blir värre och värre. fan! jag som ska åka till england och tävla i helgen.

ikväll så har jag tränat, därför dålig uppdatering, jag och mixo körde lite dubbel inför england. men gick inget vidare eftersom jag hade så ont och kunde knappt springa. men det blir nog bra med lite sömn? kanske? nu ska jag kolla på paradise hotel och sen sova! puss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0