11


hej. dagen började med gym, körde på bra idag eftersom jag nästan var ensam kändes det som var tjej. eller lunk var där men vi körde inte riktigt samma övningar eftersom hon inte kunde köra ben övningar.

sen har jag och lunk varit på banken och fixat överföringen till china på 6500kr, det är inte varje dag det händer. men det är till vårt uf företag, vi importerar ju från china. sedan har det varit en chill dag, för första gången så har vår samhällskunskaps lärare varit snäll och skjutit upp redovisningen och inlämning av konfliktarbetet. hon kanske läser min blogg och ser att jag varit elak mot henne? hoppas inte! haha

sen "avslutades" dagen eller skoldagen med badminton träning, skönt. nu ska jag bara chilla framför tvn och sedan försöka plugga klart inlämning av konflikten eftersom det är lika bra att få det klart. eftersom jag måste börja plugga på biologi provet på måndag som är p*tt svårt. puss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0