jag är trött, jätte trött

ja, faktiskt. jag tycker lite synd om mig själv just nu, för jag är trött och jag har hur mycket plugg som helst som jag måste sätta mig och göra. men vet ni? jag är trött och jag orkar inte. måste skriva klart rättskunskapen nu, den ska vara klar imorgon, sen måste jag läsa tilll mitt kursprov i företagsekonomi eftersom jag gärna vill ha mvg i betyg, men vg är också bra i det så får nöja mig med det om provet går sämst.

jag blev jätte deprimerad när jag såg på one tree hill på tv idag, jag började gråta och allting. varför följde hon inte bara med honom? blää!

nu vill jag ha helg igen, massa sol! jag åker i alla fall hem till borlänge på onsdag redan, skönt.

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0