bara för att jag känner att jag måste


jag tänkte faktiskt vara snäll och lägga upp lite bilder och videon från helgen och berätta lite kort om den! mer än så orkar jag inte.




 
i bilen på väg ner till varberg, en lång bilfärd. 6timmar ungefär + att vi fick stå i lång bilkö innan vi kom ur stockholm. vi hade lite långt tråkigt så vi sjöng och försökte roa oss med allt möjligt.







det blev massa spel i helgen, men för mig gick det som sagt jätte dåligt. men det är som det är. det var underbart väder så det blev en hel del sola och fula shortslinjer, vi bodde på ett ställe med jätte fin strand och utsikt. frida gick till final i dubbel, grattis till dig iaf. har varit en jätte mysig helg iaf!

påvägen hem hittade vi lite saker med att roa oss med också, jag vill inte skriva om det här faktiskt, jag orkar inte heller eftersom videon inte är klar. men nu är jag äntligen hemma och jag har inte pluggat något men jag har bara mig själv att skylla. jag ska nog sova nu istället så jag har mera ork att plugga imorgon! godnatt

säg vad du vill
Postat av: sanna

i mina ögon är du ändå bäst :)

2009-05-04 @ 16:18:49
URL: http://sanniezannie.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0