13maj09



idag har jag varit på rättegång, mycket intressant. vi fick gå på grov kvinnofridskränkning. en kvinna som hade blviit misshandlad av sin make, mycket hemskt. vi hann verkligen inte långt utan den skulle fortsätta hela eftermiddagen och dagen efter.  det var roligt att se hur det gick till faktiskt! jag skulle vilja åka dit igen och kolla på något mera. men ingen tycks vilja följa. nu ska jag skriva en hel uppsats om rättegång vilket kommer bli lite svårt eftersom vi inte hann se hela rättegången, vi hann inte se hans version. lite synd, men jag tror ändå på kvinnan. vår lärare ska sen ta reda på hur det slutade sen så.

efter åkte vi hem till mig för att käka lunch, jag och frankuy. innan gick vi förbi centrum och hittade en present tills fredag, mycket skönt att ha  det avklarat. men finns mera saker som måste fixas denna månad! sen har vi varit och simmat också, idag var det ännu jobbigare. vi fick lära oss att crawla idag, vilket var myckte svårt. nu ska jag fixa lite käk, jag råkade visst somna när jag kom hem från simningen. puss


säg vad du vill
Postat av: Idaiusa

aa jag vet :D haha

jaa hihi det är fan stort ;P :D

2009-05-13 @ 20:25:45
URL: http://idaeriksson.wordpress.com.

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0