12mars09

och idag är det också massa människor som fyller, bara två st i min klass. men grattis allihopa!

imorse hade jag träning, men jag cyklade hela träningen eftersom mina benhinnor aldrig lyckas bli bättre. jag ska lägga is på benhinnorna idag och hopps det blir bättre, det ska tydligen bli det. vårann lärare berättade idag att det gick dåligt på engelska nationella för alla, vilket mycket tyder på att jag ligger på underkänt. jag vill inte verkligen, jag måste få mitt godkänt i betyg. jag önskar och ber! jag är alltså allmänt deprimerad idag. pusss

säg vad du vill
Postat av: Idaiusa

gud va ni badminton tjejer inte kan ta hand om era benhinnor.. skärpning!

2009-05-12 @ 23:53:18
URL: http://idaeriksson.wordpress.com.

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0