jag gillar det

jag har fått ett par kommentarer häromdagen, bara sådär onödigt. och en sak jag inte förstår, varför bryr du dig så mycket om mig? vad spelar det för roll om jag har ett tråkigt liv, eller vad jag skriver? du känner mig inte, fast jag vet att det är lätt att fästa sig vid mig ;)

och undra vem som har ett tråkigt liv som kommenterar min blogg? du säger att mitt liv är tråkigt, men ditt måste ju garenterat vara sämre. patetiska du! :)

säg vad du vill
Postat av: Anonym

ÄLskar dig gumman och håller med dig precis. Vem är det som har så tråkigt så det enda dom har att göra är att kommentera ditt liv o det du gör. Lev ditt eget liv du sorgliga människa och skit i Amandas när det enda du vill är att kasta skit på henne och inte ditt eget sorgliga liv. Du är patetisk-

2009-03-12 @ 22:08:11
Postat av: Anonym

Hej älskling gud vad trött jag blir på alla töntiga som inte törs skriva under på vem dom är. Lätt o va tuff när man är anonym. Håller med Amanda precis, du kan väl skita i hennes liv om du inte törs stå för vem du är. Jävla fegis. Vad har du med hennes liv o göra? Är du avundsjuk? Älskar dig Mamma( Du är otroligt duktig; klarar skolan ditt privatliv o alla avundsjuka människor som aldrig skulle klara ett eget privatliv utan nätverk) Du är bäst. Mamma

2009-03-12 @ 22:26:06
Postat av: Har inget med detta och göra!

Men orka lägga ner energi, du söker ju bara hennes uppmärksamhet när du skriver så, så lite får du skyllda dig själv!

2009-03-14 @ 00:18:06

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0