fel i huvudet?

jag sitter just nu och tänker på om jag har något stort fel i huvudet? jag måste ju nästan ha det. ni skulle bara veta vad som hände när jag kom hem. det börjar inte bli okej nu faktiskt! vet ni vad jag vill göra? jo skjuta mig i foten så kanske jag vaknar upp!

jag är i alla fall hemma i stockholm nu. så nu är det dags för en vecka med skola igen, allting blir som vanligt. massa bloggande också, det har stått still lite faktiskt. ska försöka fota alla nya kläder jag hunnit köpt under lovet, och det är faktiskt en hel del. :) sånt gillar vi!

nu ligger jag och kollar på beck, vi hörs senare. sen ska jag plugga och förhoppningsvis kolla på mitt nya favorit program, advokaterna. puss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0