danmark

hej. jag hade tänkt berätta om vår danmark resa i helgen. finns rätt mycket att säga om helgen men ska försöka korta ner det så mycket jag kan.



vi på bilden ovan tog minibussen och åkte ner till danmark, jag vet minibuss men det var riktig rolig resa. på fredag satt vi i bilen från 13-tiden och var inte framme närmare 21 tiden tror jag. sen käkade vi och var dags att sova, eftersom vi skulle spela dagen där på. vi ligger och kollar på tv och "klacken" i ett nötskal råkar slå på betaltven men så tur fixar jag det så vi inte behövde betala något fast vi hade på det i över 2 timmar. när jag sprang ner osminkad och i sovkläder stöter jag på ett gäng killar, inget sägs men det var pinsamt. jag springer sedan tillbaka till brudarna och berättar och säger att dom minst måste varit 89or. inget mera med det dagen där på anländer vi till herlev och ska spela badminton. för mig gick inte spelet nå bra men om man tänker efter var resultatet ok i alla fall. jag förlorade mot en norsk i poolen, lunk förlorade mot samma i semi och jenny förlorar mot samma i singel, sen spelade vi dubbel och lyckades där ta oss till semifinal, där vi åter igen förlorade mot samma norsk och en till norska. och som sedan sätter stopp för lunk och mixo i finalen. så om jag ska sammanfatta det så åkte vi bara ut mot norskar! jävla norskar. men saken var den att det var deras junior EM trupp  som var där och spelade, så det var ju norges landslag så inte så konstigt att vi åkte ut mot dom. men måste bara säga att vi slog också ut några norskar och betyder det inte att om vi flyttar till norge är vi med i landslaget? haha, kan hoppas. vill bara säga att norge ligger långt i från sverige i badmintonen.
på kvällen kommer vi hem till hotellrummet och (hockey)killarna bodde på samma våning som oss, och det slutar med att vi bjuder över dom. en trevlig kväll, tyvärr förstod jag inte danska så bra som dom förstod svenska. men dom såg riktigt gamla ut som jag sa minst 89or men dom var bara 92or, helt sjukt. dom måste ligga ett steg före oss i utvecklingen där nere! mycket trevlig kväll med snygga danskar! dagen efter åker vi och spelar semi och final och resultatet ha jag redan berättat efter det åkte vi hem och var inte hemma fören 12 tiden.

det var kortfattat och bra! puss

säg vad du vill
Postat av: sanna

men för att du ska komma med i landslaget där lär du ju bli norsk om du fattar vad jag menar, kommer inte på vad man kallar det, alltså du lär ju byta nationalitet eller vad man säger :P

2009-03-17 @ 09:22:53
URL: http://sanniezannie.blogg.se/
Postat av: jennu

SJUKT NAJS HELG!

2009-03-17 @ 22:13:34
URL: http://frankuy.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0