bättre humör faktiskt



mot alla odds så känner jag mig på bättre humör. vad en mamma kan göra för en, skönt att få prata ut och så. sen att mamma alltid stöttar en och älskar mig vad än.

dagen har varit väldigt dålig och inte mått bra alls, jag skulle nog kunna brytit ihop flera gånger men jag försökte. det här var en väldigt dålig dag och ber om ursäkt för er som stått ut med mig hela dagen, speciellt frankuy. men hon är förstående! jag ska vara extra glad mot henne imorgon, det lovar jag. för det förtjänar hon! <3

nu är det vår folk, verkligen! det måste det ju vara, det finns inge snö och solen skinner. jag hade velat gått ut på en promenad idag, men det hoppade jag också och nu börjar det bli mörkt. jag ska kanske göra det någon annan dag för det är så mysigt ute nu. jag vill verkligen bara gå ut nu! men fan, solen har gått ner redan. jag ska nog göra det imorgon efter skolan, jag behöver mer frisk luft.



säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0