26mars09

imorse tränade jag indviduell träning med zhang, det gick helt okej faktiskt. senare var det dags för skolan, två lektioner var det och en av dom var NP Speaking vilket jag var grymt nervös för, jag hoppas verkligen mera än allt att jag får G. snälla! vi slutade tidigt och åkte in mot stan för att kika efter ett par skor som jag har blviit förälskad i, men icke allihopa vad slut. men förhoppningsvis så kan syster åka in till falun och kolla om dom finns kvar där, det är ju bara att hoppas. jag har precis ätit min favoritmat rätt; köttbullar, makroner och wok. jag älskar det och skulle nog kunna äta det varje dag och hur mycket som helst. nu har jag precis plockat ihop tvätten för ska ner och tvätta idag, det är tråkigt men ändå skönt att få nya kläder. ska städa också, det börjar se hemskt är hemma.

puss


säg vad du vill
Postat av: Anonym

sv: det var inte meningen :P haha skrev fel

2009-03-26 @ 19:04:01
URL: http://frankuy.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0