23mars09

vilken helg. mycket har hänt och jag är helt färdig! jag satt igår kväll ändå till 1 och försökte bli klar med biologin, men vad svårt det ska vara. tack pappa för du iaf försökte hjälpa mig. jag somnade vid 1 och gick upp runt 5 tiden, jag skulle ju med tåget som gick tio i sex, jobbigt va? japp det var det. jag trodde aldrig jag skulle klara mig genom denna dag utan en sovpaus, men det gjorde jag. grattis till mig. nu ska jag lägga mig och kolla på tv. juste vi vann divison 2, så nu blir vi i 1:an, ännu mera GRATTIS till oss!

juste, jag såg preics på tv reklamen att den underbara boken blir till film, marley och jag. jag har precis läst den, den är jätte bra! den kommer på bio 27 mars så då måste jag gå, någon som vill följa mig?


säg vad du vill
Postat av: Anonym

Vi kan se den om den går i borlänge när du har påsklov:) om du inte hinner se den före det. Kram mamma

2009-03-23 @ 16:25:08
Postat av: sanna

jag vill :) :)

2009-03-23 @ 17:16:18
URL: http://sanniezannie.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0