19mars09

dagen började med att jag satt med Peter (tränare) och gick igenom mina badminton filmer från SM och Danmark. det gick rätt bra och finns mycket att rätta till, tyckte det var jätte bra att gå igenom dom. sedan hade jag träning i 45 minuter med Zhang, vilket gick helt ok faktiskt med tanke på hur det gått senast tiden. sedan var det dags för skolan, jag sov vid 22 tiden igår så var pigg så det var skönt, dagen var lugn som vanligt och hände inget speciellt, känns skönt. jag gick hem för att fixa klart min engelsk, jag skickade in den och allt och då ringer amanda och jenny på dörren så får lite sällskap och sedan kommer mixo också. vi planerade en danmarks resa, skulle bli kul om den blev av faktiskt. sedan var det dags för andra träningen idag, då fick vi tjejer också köra med zhang. och det gick också bra! skönt, jag är så glad att det gick bra idag. det känns bra inför helgen faktiskt. efter det har jag bara tvättat och pluggat, mycket plugg men inga lektioner typ. ska fortsätta med min labbrapport nu, tänkte säga godnatt nu för ska sova om en stund. puss


säg vad du vill
Postat av: Greenbeans, tre tjejer en kille

Hejsan kika in vår blogg om du vill få dig ett gott skratt.



och yes vi erkänner vi fiskar efter läsare vill DU bli nappad:)



Puss och Kram Greenbeans Ligan:)

2009-03-19 @ 22:07:54
URL: http://greenbeans.blogg.se/
Postat av: BECKI

Vilken fin blogg :D

2009-03-19 @ 22:15:10
URL: http://beckiiiii.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0