18mars09

idag är det 6 månader och 4 dagar tills jag äntligen är 18 år!

jag och frankuy sitter i resurs och jobbar med vårat projektarbete, det går väl rätt bra. vi ligger bra till i planering och allt. känns verkligen inte som det är min dag idag, är jätte trött och allmänt nere. jag försov mig imorse också, bra amanda! en väldigt onödig skoldag idag, eller så har det känts hela veckan. bara massa hål timmar, inställda lektioner. imorse hade jag ankäten 8.00-8.30, efter det började jag inte fören 10.00 som jag sa, men nu har vi håltimme igen, ändå fram till 13.15, och då har vi matte lektionen och sen slutar vi. en onödig dag eller hur? oj juste, på vårat projektarbete så har vi lämnat in loggbok och projektplan men våran lärare påstår att hon inte fått något. och det kommer alltså dra ner vårat betyg fast vi lämnat in det. det suger!

nej nu ska jag sluta vara så negativ, det är onödigt. jag ska göra det bästa av dagen!

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0