060309



dagen började med morgon träning, klockan 8. vilket tur vi har som börjar klockan 8 istället för halv8 som vanligt, sånt uppskattas ibland faktiskt! efter det körde vi yoga, jag gillar faktiskt det. det känns så skönt i benen, kanske för att jag hoppas på att jag ska sluta vara så stel. efter det hade vi två lektioner, fick tillbaka mitt engelska prov, ög! grymt bra va? i alla fall för att vara mig. vi har fått massa plugg som ska vara klart i början av nästa vecka, sånt suger. och snart är det inte långt kvar innan vi åker till damnmark, kan bli kul!

vid 17-tiden tog jag tåget hem till borlänge, så nu har jag umgåtts med syster, pappa och ulrika under kvällen. vi åt tacos, var jätte länge sedan och jätte gott! vi har också suttit och kikat på let's dance, nu börjar ju det verkligen bli dags för elisabeth och åka hem. varför åker hon aldrig ur? usch, vad det stör mig. jag som ville ha wahlgren kvar. nu är jag trött och ska nog sova. tack och hej

säg vad du vill
Postat av: Sara Solvik

Gu, det där såg gott ut:D

2009-03-08 @ 21:27:28
URL: http://sarasolvik.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0