040309

hej. sitter just nu att äter, makaroner och köttbullar och broccoli(?) riktigt gott med broccoli faktiskt. och nyttigt det gillar vi! det jag hunnit med idag är yoga imorse, det var jätte jobbigt idag sen har jag gått i skolan i några timmar sen har jag tränat ett badmintonpass. och sen har jag hunnit med lite plugg, ska börja med alla uppgifter efter maten. jag hatar att plugga, imorgon så ska jag börja om på alla böcker, om jag kunde drömma, när jag hör din röst, ljudet av ditt hjärta. jag vill gärna hinna med alla innan jag får min 4:e bok, men det låter tufft men vi får se. och juste, som alla säkert ser, jag har gjort om min blogg, jag är inte klar ännu, men har inte tid just nu. nu ska jag plugga, vi hörs.

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0