15

det händer inte mycket i min värld just nu, och jag har ingen större lust att göra något heller. vill bara lägga mig i sängen med datorn och kolla laguna beach! jag är fast, som jag alltid blir av ett program jag börja kolla på.

kusinerna är här nu, vi har hunnit med att åka till lager och shoppat lite kläder. fick med mig ett armband, skjorta och en t-shirt. snart ska vi till en släktning som dött och kollat om vi vill ha några saker från henne, sen blir det borlänge för att hämta något mamma har beställt.

föresten har jag beställt en systemkamera, great va? den kommer nog på onsdag tror jag. förhoppningsvis!


säg vad du vill
Postat av: sanna

jag längtar till p&l!!!!!

2009-06-15 @ 12:40:00
URL: http://sanniezannie.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0