10

2 dagar kvar till sommarlov!

idag hade vi bara en lektion, så slutade klockan elva idag. jag har inte orkar skrivit, varit förbaskat trött och legat och kollat på filmen "how to be" med robert pattinson såklart. jag är så fruktansvärt sugen på glass, tänk om någon bara kunde säga "gå och köp lite glass amanda, du behöver det" men haha, jag behöver inte det. istället sitter jag med mitt vattenglas och försöker låtsas att det är lika gott, men vad fan tänker man med? ett glasvatten eller ben&jerry - strawberry and cheesecake, vad väljer man?! jag måste sluta äta sånt där onyttigt i veckorna faktiskt. snart ska jag väl ställa mig och fixa lite food, jag har inte käkat något idag förutom frukosten så dags att göra ordning lite food, i think. var tredje timme hallå?

kyssen

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0