03

kom precis hem från skolan. jag hade en lektion idag, som var prov. började kvart över ett, men eftersom jag har träning imorse gick jag och jenny  först i centrum en snabbis för att fixa en sak. sen gick vi till skolan för att plugga till provet, och käka. så har varit där några timmar idag i alla fall. mitt sista prov för denna termin gjort jag idag, kan inte påstå att det gick så bra även om jag svarade på alla frågor. vi får som sagt se när jag får tillbaka det!

idag ska jag städa eftersom jenny och kanske någon mera kommer hit imorgon, man vill ju kunna komma in i lägenheten. ligger grejer överallt fasten jag städade noga i fredags! jag ska hinna med och tvätta idag också. sen ska jag försöka plugga lite till en redovisning vi har nästa vecka, det sista arbete vi har! föresten idag är sista dagen denna vecka, imorgon har jag resursdag och tibble studenter går ut. och på fredag har vi lov eftersom våran skola tar studenten. great!

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0