02



dagen började med jobbig träning, vi kör igenom olika program som vi kommer få köra i sommar. mycket jobbigt men mycket bra! har precis lagt mat, pannkakor idag igen. idag fick jag höra från jennu om inte mina föräldrar brukar säga något när jag alltid äter lika mat flera dagar i rad? tydligen tycker hon inte att det är bra. men jag är inte den som tröttnar på maten i första taget. om jag tycker maten är god kan jag äta den hur länge som helst och t.o.m vara sugen på den.  

jag måste plugga idag, imorgon är det prov. ett viktigt prov, och måste plugga mycket mycket. men jag har ingen som helst lust. jag kollar grey's nu, sen blir det dödning av plugget. stör icke tack!

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0