sverige!

vi kom precis till sverige, sitter just nu i bilen påväg mot borlänge. såklart var flyget föresent ungefär en timme, men det gjorde inte så mycket eftersom vi ändå kommer mitt i natten. känns som all färg är borta redan, det är så tråkigt. flygresan gick i alla fall fort och allting flöt på bra efter det också så nu är vi snart hemma. vi har haft en jätte bra vecka, massa mys och bara ta det lugnt! och sol förstås, värme är bäst. dags att jag packar resväskan igen när jag kommer hem och flyttar dit, haha.

skulle vara skönt med en kaffe paus snart, det kan behövas så jag håller mig vaken hela vägen hem. ska hem till pappa och famlijen, hoppas dom är vakna. har saknat dom och sanna! det kommer förmodligen bilder imorgon, men jag har inte tagit så många för ovanlighetens skull. fråga mig inte varför för det finns inget svar. ciao
!

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0