jaha jag hatar rubriker

idag har jag varit hos linda, det var en hel del att komma ihåg men med mitt minne kommer det att lösa sig. sen gick jag och lovika ut och gick, vi gick rundan runt älven. sen när jag kommer hem och ska duscha så märker jag att mitt navelsmycke är borta, japp det jag köpte i mallorca. jag känner mig själv för bra, jag sa ju att jag skulle "ha sönder" det inom en vecka, men istället tappar jag det första dagen jag använder det, ja första dagen t.o.m! jag är väldigt irriterad just nu eftersom jag hatar att jag alltid är så klantig. men finns inget att göra och jag överlever väl. jag funderar faktiskt på att ta ut det, det kanske är ett tecken på att jag börjar bli lite för gammal för att ha piercing i navel, eller vad tror ni? nu ska jag deppa ännu mera och sen blir på bra humör!

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0