25

kom hem till pappa halv sex imorse, ingen var vaken och jag vet att elsa vaknar ganska lätt om man går upp så därför betämde jag mig för att stanna ner, eftersom jag inte sovit något alls så somnade jag i soffan. halv sju kommer väl pappa ner med elsa och vi myser och pratar lite. sen går jag upp till sängen, vid tolv tiden så går jag ut och springer. sen har vi haft gäster hela kvällen.

tänkte visa lite bilder från det jag köpte på mallorca. jag var nästan tvungen att köpa ett navelsmycke för alla mina går bara sönder hela tiden, klantig. detta håller väl en vecka eller så! sen byxdressen, den älskar jag. har velat ha en sån ett bra tag så då fick det bli en sådan också.
(och toppen som var gul som jag skrev på bilderna innan + saker som jag köpte till familjen här hemma)




säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0