VR

komma hem för en stund sedan, gick förbi affären för att handla lite mat. med hem följde VR, det blir att ligga och läsa den under kvällen! jag tog med mig snabbmat hem eftersom jag inte ha lust att stå och laga. det blev den underbara nachotallriken! love it!



igår så blev det inte riktigt som jag tänkt mig, men det slutade i alla fall att jag var med jenny och ida. jätte mysgit! det blev godis, och film. grabben i graven brevid, nej jag har inte sett den ännu men den var bra! nu är det iaf bestämt att ida också ska med till p&l, vilket p&l år det kommer bli! grymt kul vi kommer ha. det blir som ett litet avsked till ida, för sen åker hon ju till usa i ett år och pluggar :( . fick lite foton av ida också som hon inte skulle ha, snygga va? :)


säg vad du vill
Postat av: MizthaNguyen (v.

svar; awuu okej :D neeh ska typ ta lite och dansa lite bara (A) :DP

2009-01-25 @ 16:38:22
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Ok, vad roligt! Vem vann då? :P

2009-01-25 @ 16:56:28
URL: http://slipsens.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0