tidsmaskin

jag är bara trött på allting just nu. allting är ju värst i början, men snart lägger det väl sig och vi glömms bort. så kan inte vi inte bara hoppa fram någon månad, typ till i sommar. sommaren kommer bli bäst! som sagt livet är för kort för att bråka och vara olycklig.

skriver jätte många inlägg, men jag vill bara försöka få ut allting jag känner just nu. jag vet att jag inte borde skriva allting här, men så får det bli. jag är inte direkt någon proffsbloggare, jag är bara någon liten flicka i värd med massa känslor.

säg vad du vill
Postat av: Mjau

man lever i nuet, stumpan.

2009-01-26 @ 22:18:57
Postat av: amandanan

yes i know, "mjau". men jag vill att det ska vara sommar, bara leva livet utan problem. men det skulle ju vara konstigt om man kom genom livet felfritt som sagt.

2009-01-26 @ 22:27:17
URL: http://amandanan.blogg.se/
Postat av: mjausing

Så du hade inga problem i sommras? fan va skönt !!

Nej, man kan ju inte det.. ingen är perfekt, eller alla kan inte vara perfekta...

2009-01-26 @ 22:36:37
Postat av: amandanan

Det vet jag ju i försig inte men jag hoppas inte det :)Jag längtar bara till sommaren med mina underbara vänner!



Nej det är sant, men folk har rätt att bli besvikna och folk måste lära sig att acceptera att dom gjort fel.

2009-01-26 @ 22:41:42
URL: http://amandanan.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0