söndag

usch, jag vaknade sent idag också. jag tycker inte alls om det men så är det, idag måste jag verkligen plugga och läsa bok! jennu bjöd hem mig till henne på tårta och tacos för att hennes syster fyllde år. men ärligt tror jag inte att jag hinner eftersom jag vaknade upp nu. det blev så sent idag eftersom r inte kom fören 12tiden och stannade till 02.20 ungefär. sen efter det var jag inte alls trött, så jag stannade uppe vid datan en stund. men sen då fick jag massa telefon samtal av fulla människor ändå till 05-tiden. så efter det somnade jag faktiskt, därför blev det så sent idag. irriterad på vissa personer just nu men det går väl över.

nu ska jag lägga mig och läsa min underbara bok!

säg vad du vill
Postat av: melanie

bra blogg :D kolla gärna min:)

2009-01-11 @ 15:07:41
URL: http://melaniejanni.blogg.se/
Postat av: melanie

ååh vad kul, det är härligt med drömmar. lycka till:D

2009-01-11 @ 15:45:18
URL: http://melaniejanni.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0