nyår

jag har varit trött hela dagen så har inte orkat tagit mig till datorn, blev inte mycket sömn inatt. jag glömde tyvärr kameran så det blir inga bilder. jag hade på mig samma klänning som jag hade på julafton, och i håret hade jag en fläta i luggen, som ett diadem (öra till öra typ, om ni förstår) så här var i alla fall mitt nyår;'



jag hade planerat att jag skulle vara hemma i borlänge under nyår och fira det med syster, men ändrade planer blev det eftersom vi inte hittade på något att göra och hade ingen lust att sitta hemma bara. så sanna for till falun med kristofer och jag bestämde mig för att åka ner till stockholm och fira med emilia och jossan. kvällen började med att emilia kom till min lägenhet och vi åt middag, och jag fixade mig klar. sedan väntade vi på jossan, vi skulle möta upp henne vid tåget för att sedan be ge oss till åkersberga där det var en lokalfest. vi stannade där nästan hela kvällen, och firade 12-slaget där. allting var jätte bra och trevligt! sedan skulle vi dra på någon efterfest med några, ja så vi skulle ta oss till österkär från åkersberga, och killarna vid gick med sa det skulle ta omkring 5-10 min, medan det tog typ 30 min. jag hade ett par högklackade skor på mig och jag har så jävla ont i fötterna idag så jag vet inte vad, har aldrig haft så här ont. + att vi dansade i skorna hela kvällen sen ska vi börja gå jätte långt. men men, det är bara nyår en gång om året. sedan fick vi vänta hos några ändå till 05.21 för då gick första tåget hem, jag och emilia for hem till mig och sov. det blev 2 timmars sömn sen var det upp och åka till centralen för att be ge mig mot borlänge igen. kvällen slutade väl inte så bra som den började. men min nyårsafton var as bra, en bra start på det nyår året. känns som detta år kommer bli jätte bra tillskillnad från förra! tack tjejer för en jätte bra kväll! <3 så här vad min kväll, hur var erat nyår?

jag tänkte kanske imorgon, eller någon annan dag göra ett kollage genom hela året. allting som hänt, upp och nedgång osv. vi hörs imorgon!

säg vad du vill
Postat av: Millan

jadu! det var ta mig fan en ganska bra kväll :) tack själv, vännen!!

Min fötter känns ändå ganska okej, har iförsig bara gått i typ tjocka sockor i två dagar, de är återhämtat sig nu :)

PUSSS

2009-01-02 @ 16:52:11
URL: http://milluu.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0