godmorgon

idag är det fredag och det händer ingeting speciellt, fortfarande trött efter nyår. jag vaknade för en stund sedan och ska snart be ge mig mot mamma, för idag fyller håkan år! GRATTIS TILL HONOM! så idag så ser min dag ut så att vi ska fira håkan, sen kanske jag ska ner till hallen och träna. vi har nämligen träningsläger i helgen, det blir skönt. jag kan säga at jag inte tränat på typ 2,5 vecka. det har väl nästan aldrig hänt förut, men jag tycker det var skönt. men nu ska jag ta tag i det igen! vi hörs kväll och ikväll lovar jag att fixa ett inlägg med genom året.


skolavslutningen -05 !


säg vad du vill
Postat av: sanna

haha va söta vi är :P

2009-01-02 @ 12:14:51
URL: http://sanniezannie.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0