år 2008

nu ska ni få se hur hela mitt år varit, från början till slut. lite suddiga bilder men det får ni leva med!

JANUARI

jag tillbringade mitt nyår med amanda lundqvist och jenny wan.



Min pojkvän var i Thailand och jag kom ihåg hur mycket jag saknade honom, usch vad ont det gjorde att vara utan han så länge. Men tillslut kom han hem!


I mitten av Januari fick jag och Amanda idén att färga håret, rosa/lila/svart


Och i slutet av månanden kom en underbar sak till vägen, min lillasyster.



Februari

Min älskade farmor dog, den 18:de. en stor saknad!


Det var också semeldagen under februari, och min älskling gjorde en semla till mig.


Sen var det alla hjärtans dag, den tillbringades med älsklingen. hur mys som helst var det!


Min älskling hade också fest senare, med Johanna. Det var kul!



Mars
under mars hände inte så mycket, jag saknade famor men mycket mer hände faktiskt inte.

Jag skaffade en ny mobil!



Jag var i Malmö och spelade SM!


Under denna månad följde Jacob med mig hem till Borlänge, för först gången kanske?


April
- under denna månad hände ännu mera. några badminton tävlingar och mys med pojkvännen var det som var bara! Jag skulle dock kolla på Tokio Hotel men det blev inställt /:





Maj
- under denna månad fyllde en hel del folk år (mamma, sanna, malin)

malin fyllde 18 år!


Jacobs mamma hade 50års fest!


Mamma, Mormor och Linda kom ner och hälsade på mig här i Stockholm


De var också badmintonavslutning


Juni

Syster tog studenten, grattis!


Sen slutade vi 1:an!


Lillasyster döptes till Elsa


Sen började Peace and Love -08. och jag fick träffa min största kärlek, håkan hellström



 

Juli

Jag åkte ner till Jacob och vi gjorde massa, meckade med moppen, festade, stan och sånt.


Jag gjorde en tatuering


Jacob kommer upp till Borlänge och fick jobba lite med mig på Pappas jobb.


Min kusin fyllde 18år!


Jag, Jacob, Syster och Kristofer åkte ner till Göteborg på semester. Det blev liseberg och ullared.


  


Augusti
Hände inte mycket, jag åkte ner till stockholm ett antal gånger sen hände inte mycket mera. Jag flyttade ner till mina nya lägenhet i Stockholm bara, min mamma var där och hjälpte mig i ordning.

Septemper
Jag fyllde 17 år och det blev party och mys med vänner och pojkvän.

Oktober
jag och pojkvännen gjorde slut efter 10 månader. vad ska jag säga om det? det var bra eftersom det var dåligt på slutet, men jag saknar honom nu ändå. resten av månanden måddde jag inte bra och jag gjorde ingeting.


Jag färgade håret brunt som jag trivs i!


November
Denna månad var jag fortfarande ledsen, men jag tillbringade den med syster lite och var med min lillasyster på babysim. Sen kom Ulrika, Pappa och Elsa ner och hälsade på mig i min nya lägenhet.

 



December - Var det Julafton med underbara familjen. allting var jätte mys och jag hade lov och tillbringade det i borlänge. På Nyår åkte jag i sista sekund ner till stockholm för att fira med Emilia och Jossan! <3 Året började bra!



säg vad du vill
Postat av: Millan

Jag kan säga, att fira nyår med oss betyder tur med det kommande året ;) VI ÄGER !!

PUSSSSAR

2009-01-03 @ 15:24:12
URL: http://milluu.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0