utmaning

Jag blev utmanad av Syster och måste härmed skriva 8 fakta om mig själv. Här kommer det.

Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du kommer att utmana.

1. Jag går naturvetenskapsprogrammet + badminton inriktning (dom som känner mig fattar vad jag menar med natur, så smart är jag inte)

2. Jag är en fjäderbollsnörd och älskar det!

3. Är har aldrig känt såhär för någon som jag känner för skådespelaren Robert Pattinsson, både utanför och i böckerna/filmerna.

4. Jag flyttade hemifrån när jag var 16 år, till Stockholm. För att endast gå på badminton gymnasiet

5. Jag längtar sjukt mycket till Peace and Love i sommar med brudarna!

6. Jag skulle inte kunna klara mig utan choklad och kladdkaka

7. Jag är rätt svartsjuk av mig

8. Jag vill ha ett jobb! Jag har jämt dåligt med pengar och får jämt av mamma. Måste lära mig att leva utan pengar från henne. 


Jag utmanar:  Alla som vill! :)
 

säg vad du vill
Postat av: Erica

Rolig fakta (:



sv: Va trevligt (: Jag vill också åka utomlands!

2009-02-03 @ 17:16:07
URL: http://Ericalook.se

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0