tvätta


jag ska snart ner till tvättstugan igen, det är faktiskt rätt roligt att tvätta. vem vill blir inte glad av rena kläder liksom? :) snart har jag tvättat klart i alla fall! och då blir det dusch och käk, jag längtar tills duschen. jag har försökt att inte tvätta mitt hår eftersom jag brukar tvätta det varje dag. jag måste bättra mig, inte alls bra att tvätta det så ofta. men nu har det gått tre dagar sen jag duschade håret, så nu är det dags. jag känner mig duktig att klara mig så länge! mitt hår börjar bli så tort och slitet så måste sköta håret bättre.

säg vad du vill
Postat av: Anonym

Jag har suttit och pluggat matte inför ett as svårt prov som typ hälften av klassen fick Ig på :( Jag har suttit på bibloteket i snart fyra timmar :( Döör:/

2009-02-17 @ 19:12:34

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0